Barevné kombinace, které Vám pomohou s prodejem

30.05.2018

První dojem je jen jeden a jak všichni víme, barvy jsou jedním z prvních vjemů, které při vstupu do interiéru na nás zapůsobí. Zapůsobí na emoce a pocitově mohou významně ovlivnit díky svému psychologickému efektu, jak se příchozí bude v prostorech cítit. V našem případě mohou ovlivnit i to, jak se nemovitost rychle prodá.

Zatímco v dětské herně nebo v tanečním klubu může majitel pracovat s širokou škálou barevných kombinací a umocnit energii a aktivitu, která se očekává, v nemovitostech, které jsou určeny výhradně pro bydlení je zapotřebí vycházet z čistých pravidel a příliš neexperimentovat. Psychologie barev je detailně rozpracovaná "věda" podložená mnohými výzkumy. Proto proč vymýšlet již vymyšlené a nevyužít jednoduché metody, jak správně oslovit zájemce i při prodeji Vaší nemovitosti.

Základní pravidla práce s barvami, chcete-li oslovit co nejvíce zájemců o Vaši nemovitost:

  • V jednoduchosti je krása. Kombinujte vždy jen několik barevných odstínů, aby interiér nepůsobil rušivě.
  • Volte raději neutrální, přírodní nebo jemné tóny. Pokud se rozhodnete zapojit výrazné barvy, preferujte je jen na doplňcích, jedné stěně nebo na jednom prvku v interiéru.
  • Nebojte se sáhnout po vzornících a osvědčených kombinacích. Nejobtížnější obvykle bývá sladit podlahovou krytinu s výmalbou stěn. V tomto Vám nejlépe pomohou vzorníky, které jsou dnes zdarma dostupné v každém větším hobby marketu. Jde o jednoduchou pomůcku, která Vás sice může stát cestu navíc (pro vzorník - výběr při přímém porovnání s krytinou - a zpět do obchodu), ale jde o cestu, která se Vám vyplatí.

A jaké jsou aktuální oblíbené variace?

Zdroj: Pinterest.com

Nejste si jisti, která hlavní barva by měla udávat tón Vašeho interiéru? Níže jsme si vypůjčili přehlednou a jednoduše zpracovanou grafiku vlivu jednotlivých barev na emoce. Kterou si vyberete Vy?



.